تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/03/31 - 00:17
کد خبر: 473797

آموزش عالی در روزی که گذشت؛

استخدام استاد بازنشسته ۹۶ ساله در یک دانشگاه غیر انتفاعی / نتایج اولیه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی فردا اعلام می شود

استخدام استاد بازنشسته ۹۶ ساله در یک دانشگاه غیر انتفاعی / نتایج اولیه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی فردا اعلام می شود

مرور اخبار امروز شامل موضوعات، نتایج اولیه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی فردا اعلام می شود و استخدام استاد بازنشسته ۹۶ ساله در یک دانشگاه غیر انتفاعی و اعلام شرایط خوابگاه دانشجویان علوم پزشکی ایران در ترم تابستان و دیگر موارد مشابه که در ادامه به مرور آن خواهیم پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مرور اخبار امروز شامل موضوعات، نتایج اولیه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی فردا اعلام می شود و استخدام استاد بازنشسته ۹۶ ساله در یک دانشگاه غیر انتفاعی و اعلام شرایط خوابگاه دانشجویان علوم پزشکی ایران در ترم تابستان و دیگر موارد مشابه که در ادامه به مرور آن خواهیم پرداخت.

اعلام شرایط خوابگاه دانشجویان علوم پزشکی ایران در ترم تابستان

اداره امور خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی ایران شرایط استفاده از خوابگاه در ترم تابستان ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ را برای دانشجویان اعلام کرد. دانشجویان متقاضی می توانند از ۲۷ خرداد تا ۵ تیر ثبت نام خود را قطعی کنند.

دانشجویان مقطع دکتری عمومی (اینترن)، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که پروپوزال مصوب دارند با ارائه تاییدیه آموزش، دانشجویان مقطع کارشناسی که تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ فارغ التحصیل می شوند، امکان استفاده از خوابگاه در ترم تابستان را دارند. (جزئیات بیشتر)

نتایج اولیه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی فردا اعلام می شود

 دکتر محمدمهدی نوروزشمسی : پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳ هزار و ۴۱ نفر داوطلب در این دوره از آزمون ثبت نام کرده اند که ۴۶ درصد داوطلبان مرد و ۵۴ درصد داوطلبان زن بودند.

نوروزشمسی یادآور شد: کلید نهایی آزمون دستیاری پزشکی فردا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲ همزمان با انتشار کارنامه آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود.(جزئیات بیشتر)

استخدام استاد بازنشسته ۹۶ ساله در یک دانشگاه غیر انتفاعی

به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و رئیس هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان تهران، روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه در نشست هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان تهران که در سالن شورای دانشگاه تهران برگزار شد، از «سیاست‌زدگی» به عنوان مهمترین چالش تضمین کیفیت در آموزش عالی نام برد و گفت: آفت سیاست‌زدگی دارای سطوح و لایه‌های مختلفی است. یکی از پایین‌ترین سطوح این عارضه که در دانشگاه‌ها و موسسات غیرانتفاعی بیشتر مشاهده می‌شود، این است که این موسسات دچار عارضه قبیله‌گرایی و فامیل‌محوری شده و به عبارتی تبدیل به سازمان خانوادگی شده‌اند.(جزئیات بیشتر)

کلید نهاییز گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ منتشر شد

 آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۴ و ۵ خرداد در چهار نوبت صبح و بعد از ظهر در ۳۵ حوزه در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و حضور ۶۹ هزار داوطلب برگزار شده است.

پس از برگزاری آزمون؛ کلید اولیه سوالات در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و داوطلبان فرصت داشتند که اعتراضات به سوالات را به صورت اینترنتی ارسال کنند.

کلید نهایی امروز ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.(جزئیات بیشتر)

 نتایج آزمون دستیاری فردا اعلام می‌شود

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج اولیه پنجاهمین آزمون دستیاری تا صبح فردا خبر داد.

دکتر محمدمهدی نوروزشمسی : نتایج اولیه پنجاهمین آزمون دستیاری،صبح فردا چهارشنبه ۳۱ خرداد در سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر می‌شود.

وی درباره فرایند انتخاب رشته گفت: اطلاعات در خصوص فرایند انتخاب رشته، به زودی و پس از اعلام نتایج تشریح می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نتایج نهایی در شهریور ماه سال جاری به اطلاع داوطلبان می‌رسد.(جزئیات بیشتر)

تأکید بر نقش اساتید انقلابی درشکل گیری دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در بازدید از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی و دیدار با رئیس این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه جامع انقلاب اسلامی باید دانشگاهی متفاوت و متمایز نسبت به دیگر دانشگاه های‌کشور ایفای نقش کند.
وی در ادامه به مساله مهم جذب هیأت علمی اشاره کرده  و گفت: نقش اساتید انقلابی در شکل گیری دانشگاه، تربیت دانشجویان ممتاز و انقلابی در آینده این دانشگاه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.(جزئیات بیشتر)

هجدهمین دوره انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران برگزار شد

انتخابات هجدهمین دوره شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در تاریخ ١۴٠٢/٠٣/٠٩ برگزار شد.

نتایج انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل تهران بدین شرح است:(جزئیات بیشتر)

رونمایی سامانه ازدواج دانشگاهیان «همرسان» در دانشگاه آزاد اسلامی

به نقل از دانشگاه آزاد، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده و دکتر جواد محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران حضور داشتند.

طهرانچی در این مراسم با تبریک سالروز حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: هنر دین اسلام این است که در آن فقط رهبانیت وجود ندارد، بلکه در این دین زندگی نیز وجود دارد. اگر غرب علم و دین را در مقابل هم قرار داده است، اما در دین اسلام علم هم قرار دارد.(جزئیات بیشتر)

 اعلام نتایج اولیه پذیرش کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه تهران

نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه تهران اعلام شد.

دانشگاه تهران اعلام کرد که در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از بین دانشجویان متقاضی (۲۰ درصد برتر دانشگاه تهران و دانشگاه‌های مشمول فراخوان) نسبت به پذیرش و معرفی تعدادی از متقاضیان اقدام نموده است.(جزئیات بیشتر)

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک و انجام مصاحبه استخدامی) امروز ۳۰ خرداد در سایت سازمان سنجش منتشر شد.(جزئیات بیشتر)

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top